OT: Dobirka na Slovensko

mp oklovap@gmail.com
Sobota Leden 5 13:27:17 CET 2008

Omnoho lepsie to je riesit inak ako cez CP. myslim, ze porovnatelne ceny
maju rozni prepravcovia, napriklad DPD.
na slovensko zasielka dorazi do dvoch dni. pri poste je to tak od  4 do
14 dni. Obchodny balik do tych 4-5 dni.
Slovak zase platbu najjednoduchsie vyriesi vkladom na Vas ucet (ak
nahodou mate ucet v CSOB). Stoji to par korun.
pripadne je pre kupujuceho lepsia platba cez paypal, lae nie kazdy je
ochotny takto prijimat a posielat platby.

Clo urcite ziadne. Od posty dostanete penize cca za 14 dni. Mam radsej
rychlejsie sluzby, aj ked o par korun drahsie.

mp