OT: Dobirka na Slovensko

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Leden 5 14:04:00 CET 2008

Jedno z najlacnejsich rieseni je to poslat ako obycajny balik Ceskou
postou, s tym, ze peniaze zo Slovenska vam prevedie ten dotycny na
ucet. Podmienkou je mat na Slovensku ucet vedeny v CSOB a vy v Cechach
v niektorej z bank skupiny CSOB (okrem samotnej CSOB napr. Postovni
sporitelna). V minulom roku som to tak riesil, posielali mi balik z
Ciech. Cenu balika si teraz nepamatam, ale za prevod som ja na
Slovensku platil cca 10Sk a na druhej strane v Cechach za prijem penazi
platil tiez cca 10CZK. Na ten jeho poplatok som mu samozrejme poslal
prislusne viac korun.

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping