osvit DPS s ortutovou vybojkou

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Únor 28 13:10:20 CET 2008

hres> a teraz prichadza popis nestastia : uz treti vecer sa snazim najst
hres> spravnu konfiguraciu casov osvitu a vzdialenosti.
hres> skusil som jeden plosak nasvedcovat po kuskoch, zo vzdialenosti 30cm sa
hres> mi zdalo ze idealne je 5 minut. ale spravit uz realny plosak sa mi s tym
hres> nedari, furt nerabotajet.

hres> popis akcie : vybojka ortutova 125W, vzdialenost 30cm, motiv na pauzaku
hres> z laserovej tlaciarne, plosak s pauzakom je vlozeny do igelitoveho sacku
hres> z ktoreho je vysaty vzduch, plosak striekany doma s Positivom, suseny
hres> systemom 5 minut nic, 15 minut 70 st.C.

Zkuste méně rychlé sušení (50st.C), pokud se Positiv přehřeje, ztrácí
citlivost. Také jsem s tím měl propblémy, poradili mi zde.

Tomáš