osvit DPS s ortutovou vybojkou

audium [ marian pavolko ] audium@audium.sk
Čtvrtek Únor 28 07:39:50 CET 2008

OMG
posli mi subory, co potrebujes nasvietit. mas problem s tym, ze doteraz
si m a,l tak blbe svetlo, ze ti stacil aj pauzak a chaba
tlaciaren. mas presne tie problemy, co som mal ja, ked som zacal
pouzivat silny zdroj UV svetla.
daj subory a vykulis oci. ked posles skoro rano, mozno to stihnes zajtra
mat doma. ta rychlo.
nedebatuj, urob, co som povedal. moralne ta podporim v nedelu po omsi.