osvit dps - NARVA BLB

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 27 13:17:23 CET 2008

Delsi dobu jsem pouzival horske slunko, ktere mi prestalo vyhovovat po vice strankach koupil jsem tedy na zkousku Narva 11W/BL a oproti HS spokojenost a to ji mam zatim v polohovaci lampe. Mimochodem, da se takova zarivka 1ks rozsvitit pomoci "spodku" z usporky? Cena, pokud si vzpominam, byla tak cca 250,- Kc vcetne postovneho. Dosla perfektne zabalena a se zarukou proti rozbiti pri doprave. Cena tedy neni velka aby branila ve vyzkouseni.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
P.S. Doba osvitu je oproti HS samozrejme o neco delší.
----- Original Message -----
From: "Pavol Orszagh" <porszagh@centrum.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 26, 2008 5:17 PM
Subject: osvit dps - NARVA BLB

Mam problem zohnat v nasich koncinach lacny zdroj UV ziarenia na osvit dps. Jedine dostupne tu mam NARVA 11W Black Light Blue. Podla katalogu:
Tyto lampy vydavaji dlouhovlnne UV zareni. Cerne sklo zadrzuje radiacni zareni uvnitr zarivky a umoznuje projit sklem zarivky pouze UV paprskum.
Pravdepodobne je to blizko 400nm. Nepouzivate to nahodou niekto na positiv sprej ? Predpokladam,ze by to mohlo byt lepsie ako obyc. ziarovka, ktoru som pouzival doteraz:( A vyzera to byt menej skodlive pre oci ako UVA. Viem,ze UVA ziarivka by bola vhodnejsia, ale taku neviem zohnat. Viem,ze su aj ine alternativy, ale ziarivka je najjednoduchsia a najlacnejsia.

Vdaka za vase rady.
p.o.