osvit dps - NARVA BLB

David Mensik mensikd@seznam.cz
Úterý Únor 26 23:39:03 CET 2008

Zdravim,
NARVA ma jeste pak primo ty UVA (viz
http://shop.narva.cz/files/kompakty.pdf). Pokud jsem to pochopil dobře, tak
ty Black Light Blue jsou spis na efekt, pak jsou UVA pro pouziti v prumyslu
a pak jsou UVC germicidni (ty uz jsou vyslovene zivotu nebezpecne). Ja bych
asi sel spise do tech UVA.

Co se tyce tech UVA zarivek, uvazuju o kompaktnich LD 9W, nebo LD 11W.
Drobny zadrhel je patice (ta se da ale sehnat za cca 50Kc/ks) a napeti (9W:
60V st., 11W: 91V st.). Jeste jsem uvazoval o indikaci pritomnosti UV,
pomoci snimace s UV fotoXXX (diodou, odporem, tranzistorem) apod. ale co
jsem nasel, tak zacina na 400nm, tj. tam kde ta UVA zarivka konci :). Pokud
byste o necem vedel, tak napiste.

Ozon.

Behalf Of