osvit dps - NARVA BLB

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Únor 27 13:43:00 CET 2008

Uz dva roky pouzivam 6ks ziariviek Narva v UV osvitke, budene su prave
elektronikou z 15W uspornych ziariviek. Zatial ziadne komplikacie.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Hfmcons" <hfmcons@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 27, 2008 1:17 PM
Subject: Re: osvit dps - NARVA BLB

Delsi dobu jsem pouzival horske slunko, ktere mi prestalo vyhovovat po vice
strankach koupil jsem tedy na zkousku Narva 11W/BL a oproti HS spokojenost a
to ji mam zatim v polohovaci lampe. Mimochodem, da se takova zarivka 1ks
rozsvitit pomoci "spodku" z usporky? Cena, pokud si vzpominam, byla tak cca
250,- Kc vcetne postovneho. Dosla perfektne zabalena a se zarukou proti
rozbiti pri doprave. Cena tedy neni velka aby branila ve vyzkouseni.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
P.S. Doba osvitu je oproti HS samozrejme o neco delší.