HW - antivirovy program

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Pondělí Únor 18 22:52:52 CET 2008

zdravĂ­m,

pokud bezhlave neklikate na vsechny odkazy a mate zaplatovany system, tak
staci firewall.. Ale je opravdu nutne hlidat si co clovek dela a co
instaluje.

JD.

PS: [noflame] pokud pozivate desktop "jen" na internet, mail, kancelarske
programy,sql, editaci obrazku, sledovani a strihani filmu ci navrhovani DPS
v eagle tak bych se priklonil tez k nejake linux distribuci jako kolegove co
se vyjadrili prede mnou - je bezpecnejsi a uzivatelsky privetivejsi (super
jsou virtualni plochy) [/noflame]