HW - antivirovy program

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pondělí Únor 18 18:15:25 CET 2008

> Prave mi Norton nahlasil, ze licence skoncila.
>
> Prosim o radu odborniky, jaky antivirus mam nasadit.
>
> Jedna se o jeden notebook, hlavne aby to zbytecne nezdrzovalo
> pri praci a
> chranilo dobre.
>
> Nepotrebuji free verzi, finance se na to najdou.
>
> Diky za rady
>
> S pozdravem
>                ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
> jan@ei.cz )

Dobry den,

mam velmi dobre zkusenosti s NOD32 od Eset. Ve srovnani s Nortonem maly
footprint, proti eTrustu zadne problemy pri ladeni v Delphi (i kdyz to Vas
asi trapit nebude :-). Vynikajici je zpusob aktivace - stahnete zkusebni
verzi, po mesici dostanete echo, ze je treba se rozhodnout. Pokud chcete
koupit, pres eShop objednate, dostanete licenci a fakturu, kterou musite
myslim do 14 dnu uhradit. Zadny Pay...cokoli, zadne platby kartou, prosty
bankovni prevod do ceske banky POTE, co obdrzite zbozi. Naprosta
spokojenost, nemusite zvednout zadek ze zidle a nic neriskujete. Takhle by
se mi to libilo i jinde :-)

Jiri Foldyna