HW - antivirovy program

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Únor 18 23:02:31 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 18.2.2008 od Josef Dvořáček - José:

> pokud bezhlave neklikate na vsechny odkazy a mate zaplatovany
> system, tak staci firewall.. Ale je opravdu nutne hlidat si co
> clovek dela a co instaluje.

S tim rozhodne nemuzu souhlasit. Myslim, ze v pocitacich nejsem zadne
BFU, ktere klika, kam nema. Presto se mi jednou stalo, ze jsem kliknul
na virus. Nekolik milisekund pred kliknutim jsem uz videl, ze to je
virus, ale tomu kliknuti uz neslo zabranit. Stalo se. Skody nebyly
velike, virus nemel zase tolik casu skodit, rychle a razne jsem
zakrocil. Ale chci tim rict, ze tohle (nebo neco podobneho) se muze
stat opravdu kazdemu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem