HW - antivirovy program

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 18 22:34:06 CET 2008

Tohle jsem ja tvrdil take a opravdu to nekolik let fungovalo. Az jednou...
Pak to bylo tyden prace s celou domaci siti - 3 PC a notebook.

Od te doby radeji platim NOD32.

Jinak k tomu AVG...mame ho jako firemni antivir a moje zkusenosti jsou
znacne negativni - alespon ve verzi 7.xx byl opravdu strasne pomaly a
zatezujici system. Spousti se nam to v praci automaticky a neda se pri
tom pracovat.

Radek Vicek