HW - antivirovy program

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 19 07:47:10 CET 2008

Ano přátelé, taky se mi teď stalo, že jsem chytil nějakýho trojana z
webový stránky (myslim, že jsem zrovna brouzdal přes IE, kterej
obvykle nepoužívám a navíc ze stránky na který obvykle nechodím - a
neni to zrovna nějaká erotika ;-)). Je to pokusnej počítač, takže je
mi šumák, jestli kompletně klekne. Je na něm Avast home, okamžitě na
mě vybafnul, ale na toho trojana je krátkej, nemůže ho odstranit,
přestože jsem ho nechal aby se po restartu spustil ještě před startem
Windows, kdy projel celej disk, odstranil automaticky kde co, ale
pořád tam ten trojan je.

Stát se mi to na mým "ostrým" PC, tak nejspíš přepíšu celou partišnu
ze zálohy a bude po problémech ;)

P.K.