HW - antivirovy program

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 18 21:14:50 CET 2008

No já si nemůžu pomoct, ale nejlepší antivir je ten mezi ušima. Používám
několik PC bez antiviru nebo antispyware a problémy už několik let nemám.
Pro jistotu jednou za cca čtvrt roku PC zkontroluju a zatím nic. Odhaduju,
že už tak šest nebo sedm let jsem žádný vir neměl...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death