Otazky k ADSL

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Neděle Únor 17 23:34:17 CET 2008

Dobry den,

 > Nu, ani já nemám úplně jasno, na co se ptáte, ale třeba jsem se
 > strefil :-).

Ano, trafili :) Presne tak som to chapal aj ja. To ma vlastne
poplietli na tej technickej podpore telekomu. Tvrdili mi, ze
klasicky analogovy telefon nemam kam pripojit, preto musim mat
ten router (DrayTek Vigor 2700 VoIP je presny typ), ktory umozni
pripojenie 2 telefonov. Teraz uz chapem, ze ano, umoznuje. Ale
su to vlastne dve telefonne linky, a ak chcem pouzivat VoIP
(nepotrebujem), tak ano, musi byt aj specialny telefon.

Ja som vlastne nepochopil funkciu splittera (alebo ako sa to
vola). Myslel som, ze rozdeli linku na analogovu a digitalnu
a ze z digitalnej uz lezie ethernet.

Dakujem za vysvetlenie.

> V routerech se to tak zapojit nedá, ale můžete si udělat speciální rozbočku,

Vdaka, urobim.
Ale je to cudne, ze nechavaju tie kable len tak nezapojene, nie?
Preco potom nepredavaju len 4-zilove etherenetove kable? :)

Este raz vdaka.

Richard Balogh