Kvíz na víkend - dvojlinka okolo zeměkoule:-)

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Únor 17 15:19:52 CET 2008

Dakujem Ti za vysvetlenie, ale ak by si si precital moju reakciu v
dnesne doobedie, tak tam som s pamati napisal ako by som to pocital ja,
aj s poznamkou, ze neviem ako je definovany cinitel skratenia. Sice ma
napadlo poobede, ze to moze byt porovnanie dlzky vlny v dielektriku a
vakuu, ale istotu som teda nemal.

A.