Kvíz na víkend - dvojlinka okolo zeměkoule:-)

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 17 15:26:30 CET 2008

ano, cinitel skratenia je definovany presne ako si povedal. Potom ked
poznas impedanciu vedenia a rychlost sirenia vies vypocitat parametre
RLCG modelu. U bezstratoveho vedenia je to velmi jednoduche. Pre tento
priklad ich ale nepotrebujeme.
b.