Kvíz na víkend - dvojlinka okolo zeměkoule:-)

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 17 15:12:59 CET 2008

rychlost sirenia bola zadana hned na zaciatku: "Činitel zkrácení
přibližně 1." Takze sa uvazuje rychlost sirenia c. Ide o princip takze
absolutne cislo ale nie je aj tak dolezite. Cas bude vzdy dvojnasobok
elektrickej dlzky vedenia, pulz odrazeny z konca dorazi na zaciatok, tam
sa kompletne odrazi (gama=(Zl-Z0)/(Zl+Z0)=-1) a putuje naspat na koniec
kde sa znova odrazi (gama=(Zl-Z0)/(Zl+Z0)=+0.818). LEDky som zanedbal.
b.