I: Náhrada doutnavky LEDkou

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 15 00:35:50 CET 2008

Aha OK, nepochopil som, ze ste to ladili na najnizsi prikon. Nejak som
sa "zavesil" na to, ze ste sa postazovali, ze to nebezi s klasickymi
cervenymi/zltymi/zelenymi LED, pripadne ze svietia slabo.

Tie moje zapojenia bezia aj s klasickymi LED a svietia tak, ze to aj
vidno. Nepouzivam to ale ako kontrolku a uz vobec nie ako fazovku.

miro

http://www.yahoo.com/r/hs