I: Náhrada doutnavky LEDkou

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Únor 15 08:41:44 CET 2008

Presne tak,  jak je v nazvu threadu, chtel jsem nahradit doutnavku a to
doslova  -  i prikonove aby to bylo jako doutnavka.
Jedine co nefunguje jako doutnavka je "zapalovaci" napeti.  Takze
nahrada elektricka to neni - jen a pouze opticka.
I kdyz u blikajici verze ze priblizne pri 180V prave rozblika.