Nasobicka pulzu..

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 12 15:10:47 CET 2008

To je právě ta VCO nelinearita, taky dynamické parametry filtru za tím XORem
do toho mají co mluvit. Běžný VCO prostě nejede od nuly, je dost velká věda
udělat VCO co takhle jede - muzikanti by mohli povídat.

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>

Asi jsem to spatne napsal. Vim jak funguje fazovy zaves treba kmitoctove
ustredne - tam je ale na vstupu STALY signal z nejakeho normalu, ktery
se fazove porovnava s tim vydelenym ze vstupu. Tohle je mi jasne a
dokonce jsem svagrovi predelaval nejake konfiguracni epromky do nejakych
rucek. Tak se mi zda ze bych i vedel jak na to.

Jenze zde by to melo fungovat tak, ze pokud neni na vstupu signal tak
neni ani na vystupu. prijde pulz a na vystupu se vygeneruje Nx vic
pulzu. Vim, ze jsem tohle pouzil jako jeste ditko skolou povinne v
meraku otacek, kde se nasobil vstup z cidla 60x abych dostal ot/min.
Byla tam tusim prave 4046 a delic 10 a 6.
Tady se prave nemuzu nejak zorientovat v tom jak to, ze to nekmita na
vystupu kdyz ten VCO prece musi kmitat.