Nasobicka pulzu..

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Únor 12 15:17:57 CET 2008

nedal by sa pouzit citac, ktory sa vstupnym pulzom naloaduje na nejaku
hodnotu (napr. pocet vystupnych pulzov), spusti sa citanie smerom nadol,
a bude gatovat hodinovy signal. Ked dosiahne nulu tak sa gate zavrie a
caka sa na dalsi spustaci pulz. Neviem ako s diskeretnymi obvodmi ale vo
VHDL je to velmi jednoduche zrealizovat.
b.