Nasobicka pulzu..

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 12 14:53:22 CET 2008

Asi jsem to spatne napsal. Vim jak funguje fazovy zaves treba kmitoctove
ustredne - tam je ale na vstupu STALY signal z nejakeho normalu, ktery
se fazove porovnava s tim vydelenym ze vstupu. Tohle je mi jasne a
dokonce jsem svagrovi predelaval nejake konfiguracni epromky do nejakych
rucek. Tak se mi zda ze bych i vedel jak na to.

Jenze zde by to melo fungovat tak, ze pokud neni na vstupu signal tak
neni ani na vystupu. prijde pulz a na vystupu se vygeneruje Nx vic
pulzu. Vim, ze jsem tohle pouzil jako jeste ditko skolou povinne v
meraku otacek, kde se nasobil vstup z cidla 60x abych dostal ot/min.
Byla tam tusim prave 4046 a delic 10 a 6.
Tady se prave nemuzu nejak zorientovat v tom jak to, ze to nekmita na
vystupu kdyz ten VCO prece musi kmitat.

Radek Vicek