RE: ještě k výběru LCD

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Únor 6 13:05:39 CET 2008

Širokoúhlá 22" má srovnatelnou velikost jako normální 19" LCD, ale je prostě
širší :). Viditelnou uhlopříčku bych u 19" LCD srovnal jako s CRT mezi 20" a
21". Přehrávání videa problém nebude, obslužný software si to obvykle dokáže
správně přepočítat a nechá kraje zprava a zleva. Navíc v driverech grafiky
(nVidia i Ati) lze nastavit, jak se má zachovat u menších rozlišení
(roztáhnutí obrazu, malý obraz uprostřed nebo roztáhnutí obrazu při
zachování poměru - nechá černý okraje zprava a zleva).
Velikost písma při nativním rozlišení je otázka, pokud někdo používá na 24"
CRT rozlišení 800x600, tak se mu to opravdu bude zdát malý, ale jinak
velikost je dostatečná. Deformace písma zas tak strašná není, ale vidět
samozřejmě je. Asi to chce zkusit, jak to bude vypadat...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death