OT: ještě k výběru LCD

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Únor 6 23:01:36 CET 2008

J. Polivka napsal(a):

> Uvazuji o koupi LCD cca 22". Asi Samsung.
> Pomer stran obrazovky je 16:10. Jak se projevi interpolace pri
> zobrazeni 4:3 u videa ?

A proc interpolovat 4:3 - neni lepe nechat na krajich cerne pruhy??
Navic 4:3 uz pomalu a jiste zaciny byt "OUT"  Je treba prejit na
sirokouhly zaznam......

> Videl jsem v nabidce monitory s TV tunerem. Je to analog nebo digital ?
> Predpokladam, ze treba pri psani textu ve Wordu budou pri nativnim
> rozliseni pismenka dost mala.

Necha se ale zvetsit nahled na stranku..... neboli zobrazit jen treba
celou sirku stranky - neni treba pri psani vdet cely list.

> Jak moc je deformovane pismo pri nizsim rozliseni u techto monitoru ?
> Je to hodne znatelne ?

Jine rozliseni vzdy vice ci mene zpusobi rozmazani vseho. Me osobne to
hodne vadi - unavuje to oci.

> Monitor bude slouzit hlavne pro zpracovani videa a hry.
> Pouzivam nyni 22" CRT. Predpokladam, ze co do kvality si moc
> nepolepsim. Je to tak ?

neni , mel jsem 21 CRT DELL a prechod na 21 LCD ( Samsung 215TW -S-PVA)
vnimam predevsim v mnohem mensim namahani oci.
Zkratka po peti hodinach prace na CRT jem mel nekdy oci jak "angorak" s
LCD  tohle neznam. Ale je to jen subjektivni nazor.

> Idealni kdyby byl displej jeste otocny

To treba zmineny 215TW ma pivot ( navic ma i AV in coz jsem chtel prave
kvuli nahledu z DVD playeru, nebo jinych A-V zdroju. Ke vsemu umi A-V
jako PIP do klasickeho VGA obrazku)