Re: OT: ještě k výběru LCD

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 6 12:55:19 CET 2008

6.2.08, J. Polivka <jpolivka@mbox.vol.cz>:
> Uvazuji o koupi LCD cca 22". Asi Samsung.
> Pomer stran obrazovky je 16:10. Jak se projevi interpolace pri zobrazeni 4:3
> u videa ?

Video 4:3 bych neroztahoval do šířky, ale nechal si černý pruhy po stranách.

> Videl jsem v nabidce monitory s TV tunerem. Je to analog nebo digital ?

To se ptáte dost obecně, ne? To by mohlo být u každého typu jinak.

> Predpokladam, ze treba pri psani textu ve Wordu budou pri nativnim rozliseni
> pismenka dost mala.

To se dá řešit nastavením lupy přímo ve Wordu. Na rozdíl od písmenek v
menu, tady se musí přenastavit fonty ve vlastnostech displeje (a nevím
jistě, jestli to funguje úplně na všecky texty ve všech menu).

P.K.