trocha prekvapujuce vykonove obvody v stonozke

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Únor 5 17:13:59 CET 2008

Mno, do takej stonozky (ak to nie je BGA ale QFP) sa vyslovene z vonkajsieho pohladu vlezu minimalne 3 ULN2803 v uzkom SOIC, co je po 8 tranzistorov po 500mA, a to su zastarale bipolare. Taky MOSFET co ma rDSon nula cela nic, ma plochu mozno 5x5mm, a to vacsina cipu je kvoli tomu aby sa pri pileni/lamani neposkodil samotny tranzistor (on moze byt vedeny aj do hlbky a tak rozne); t.j. ked ich je na cipe viac, tak je to na jeden z nich menej.

Multicip modul je to jedine kvoli tomu, lebo logicke cipy sa robia inymi technologiami nez vykonove (na logickych plochou velky tranzistor ma vacsie rDSon, ale zato ma trebars presnejsie nastavene prahove napatie apod.)

Ale samozrejme sa mozem mylit a mozno je to monolit. Dnes su vselijake veci... :-)

wek