trocha prekvapujuce vykonove obvody v stonozke

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Únor 5 18:50:41 CET 2008

Hmmm, nejak to urcite poriesene bude, ked to fungovalo :-)

Slubene fotky (nezmensoval som, takze po 2MB):
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/HDD/

Obvod 23400278-002 google pozna, ale datasheet som nenasiel ani na
oblubenych datasheetovych strankach. No, zase vela casu som tomu
nevenoval.

miro