=?ISO-8859-2?Q?Re:_RE:_OT:_=C8EZ, _porucha_elektrom=ECru, _dofakturace?=

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Únor 5 17:12:25 CET 2008

Měl jsem s ČEZem nedávno spor v trochu jiné záležitosti,  vyměnili jsme si
asi dvacet  Emailů , několik dopisů, kde jsme ze sebe navzájem dělali
hlupáky, měl jsem několik telefonátů s nejrůznějšími vedoucími, metodiky,
atd, ale nakonec nejvíc pomohlo, když jsem se začal odvolávat na občanský
zákoník. Ten se totiž na vztah z ČEZem vztahuje, pokud postižený není
podnikatel.   Spotřebitele chrání ve velmi širokém rozsahu, např. pokud
existuje dvojí výklad něčeho , pak platí výklad výhodnější pro
spotřebitele.  Nakonec jsem to asi za tři měsíce vyhrál, ještě se mi
omluvili. Je jen potřeba se nebát, číst všechny zákony a předpisy a bojovat.