Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Únor 4 00:05:13 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 3.2.2008 od Galloth:

> Kez by si byli zvolili napr format OO, ktere funguji jak v Linuxu
> tak ve Windows atd..

Ale vzdyt uz jsem tu psal, ze to DOCX je v XML. Nasel jsem ti i odkaz:

http://en.wikipedia.org/wiki/Office_Open_XML

Jmenuje se to Office Open XML a je to transparentni. Tady si stahni
dokumentaci, precti, nastuduj a hned si muzes napsat soft:

http://openxmldeveloper.org

Tak budes happy, ne? Blyska se na lepsi casy? Dokonce tam vpravo vidim
slova jako Java, Linux, Unix...

> [...]
> ucitel je jeho vec, i kdyz osobne preferuji prezentace v PDF,
> protoze se mi pak lepe tisknou a lepe se mi z nich uci. V tomto
> pripade slo ale o to, ze studentka mela pripravit prezentaci a
> odprezentovat ji na cviceni. A povinosti studentky bylo vytvorit
> prezentaci v PowerPointu, i kdyz by uplne stacila prezenatce v PDF a
> na danem pocitaci by sla prehrat. Samozrejme se to vyresilo a
> dotycna si tu prezentaci ve skole prepsala do powerpointu, ale byla
> to zbytecne stravena doba. A nebo nutnost zapolit s Windows a
> Powerpointem doma, coz neni a kvuli nekolika takovym vecem nema

OK. Takhle. Ale je dobre se naucit prece v Power Pointu pracovat, ne?
Ja bych to bral jako ukol. Studentka se aspon seznamila s novym
programem. To je pro ni urcite plus.

To my se ve skole museli ucit dokonce treba i nazpamet. Pritom ja jsem
si to dokazal odvodit logicky, ale ucitelna ekonomiky mi ten vypocet
neuznala, protoze tvrdila, ze neumim vzorecek a cele jsem to opsal. Me
se to nelibilo, ale bylo mi to prd platne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz