Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 3 23:48:22 CET 2008

3.2.08, Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
> Puvodni zprava ze dne 3.2.2008 od Galloth:

> Skola te prece na nejaky konkretni nastroj nefixuje. Prece mi nerikej,
> ze kdyz to mas odevzdat ve Wordu, ze budes fixovany.

> No ale to je dobre, ne?
Dobre to je, ale vyplyva s toho take potreba delat cast toho doma, tak
jak ty jsi se ucil doma.

> Tak proste skola to chce asi mit v nejakem jednotnem formatu, pripadne
> to chce nejak dal automatizovane zpracovat. Nejaky duvod to asi bude
> mit. A samozrejme i ten kospirativni :-)))

Kez by si byli zvolili napr format OO, ktere funguji jak v Linuxu tak
ve Windows atd..

> V konkretnim pripade? Takze pripoustis, ze v jinem ne? Tak asi ta
> zenska dela stovky prezentaci v Power Pointu, ma vsechny prezentace v
> tom. Tak jednou nevyuzila vsech moznosti...
Tak tady jsi me pochopil presneopacne. To v cem si dela prezentace
ucitel je jeho vec, i kdyz osobne preferuji prezentace v PDF, protoze
se mi pak lepe tisknou a lepe se mi z nich uci. V tomto pripade slo
ale o to, ze studentka mela pripravit prezentaci a odprezentovat ji na
cviceni. A povinosti studentky bylo vytvorit prezentaci v PowerPointu,
i kdyz by uplne stacila prezenatce v PDF a na danem pocitaci by sla
prehrat.
Samozrejme se to vyresilo a dotycna si tu prezentaci ve skole prepsala
do powerpointu, ale byla to zbytecne stravena doba. A nebo nutnost
zapolit s Windows a Powerpointem doma, coz neni a kvuli nekolika
takovym vecem nema smysl za to vyhazovat penize.

> Ja tu ted otevrel PDF od kolegy Ladmana, co poslal odkazem, a tam
> vlevo v zalozkach je spatne diakritika.
>
> No je problem s otevrenim PDF na DOSu treba.

> To ne, ale ja bych chtel typ fixa :-)

> Ale jo, ja to chapu, ze to tak myslis. Ja ti rozumim, co chces rict.
> Jen s tebou diskutuji, ze ja si to nemyslim. Ja mam na to jiny nazor.
> Beru, ze by bylo dobre, kdyby si student mohl leccos sam zvolit, ale
> holt to nekdo rozhodl za nej. Kdyby si mohl volit tohle, tak by se
> zase naslo neco jineho, co by stejne nekdo rozhodl za nej.

To je asi pravda, ale mozna prave diky tomu se stav naseho skolstvi
meni a doufejme ze k lepsimu. I kdyz co si studenti nekdy vymysli, to
je otresne (a to jsem sam student)
> Koneckoncu je tu jeste volba odjet studovat nekam do ciziny, kde se to
> treba zvolit da :-)

A hadat se kvuli jinym vecem