Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Prosinec 30 22:08:08 CET 2008

Dostupnost zalezi na tom jakou ma poskytovatel programu licenci.
Pokud ma evropskou, je to jedno kde koupite a kde sledujete.
Pokud ma narodni, tak kartu prodaji nekomu, kdo ma trvale bydliste na
uzemi statu.
Ve spanelstine ale bude existovat urcite nekolik volnych programu a
pokud jde jen o jazyk, mozna budou i volna radia.

Placena karta (treba UPC) je koupi jednorazove a aktualizuje se pres
satelit. Kdyz nemate zaplaceno, nedostanete novy kod.
Ohledne modulu a karet vim jen to, ze bud je slot primo na kartu, nebo
na modul, ktery mechanicky vypada dost podobne jako PCMCIA a do nej se
strci karta.

Predavam stafetu :)

PK