Jaka je realna spotreba AB IPBox 9000 ?

Robert Baranka robo@mail.t-com.sk
Úterý Prosinec 30 22:56:16 CET 2008

myslim, ze su tu ludia, ktory vedia o danej teme oveeeela viac, ako ja -
tento rok som zacinal :-)
odporucam "preluskat" satelitne fora, napr.www.cssf.cz, ci uz spomenute
www.ab-forum.info a nejake dalsie
stretnete tam aj niektorych clenov tejto konfery :-)
vysvetlenie (s rezervou) niektorych pojmov najdete na
http://www.digizone.cz/slovnicek/

cw modul - modul dekodera cryptoworks - system, ktorym su kodovane (nielen)
slovenske a ceske stanice, ponuka UPC
ci slot - common interface slot - zasuvka (zhodna s PCMCIA) do ktorej sa
zasuvaju pomocne moduly/dekodery, napriklad ten spomenuty cw
emulace cw - software, ktory emuluje mudul cryptoworksu, teda kartu staci
zasunut do citacky a nepotrebujete cw modul (uspora ~ 1kSk), alebo ako pise
v inom prispevku jan.kuba, niektore kodovacie systemy moze emulovat do takej
miery, ze netreba ani kartu... ale ako sa uvadza v upozorneni predajcov,
prijem platenych programov bez platenia abonentskych poplatkov je na uzemy
EU trestne
sifteam - skupina programatorov vyvijajuca nezavisly firmware,
http://www.sifteam.eu/

dufam, ze som uviedol spravne informacie, ak nie, vopred sa ospravedlnujem

Robo