Tak kdopak nam to poslal tenhle mail :-) ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 25 21:50:04 CET 2008

> Vzhledem k tomu, ze na r5cz140.net.upc.cz [86.49.115.140] neni zadny web nebo
> neco podobneho, bezny smrtelnik tezko zjisti, kdo za tim stoji, ale byt
> odtamtud spachan nejaky terstny cin, ma policie adresu a jmeno, na ktere je
> to pripojeni psane behem jednoho telefonatu na UPC :-)

Zdravím,
  jenze na tom hostu bezi sshd, konkretne OpenSSH_4.7. To uz rika pomerne dost.
Je pravdou, ze policie by velmi brzy zjistila, ktery zakaznik UPC ma prave
leasnutou tuhle IP, ale pak by jeste musela dokazat, ze to byl on, kdo ze sveho
stroje prave napr. odeslal falesny mail :-). A pokud ten, kdo si ten stroj
"pujcil", se v jeho OSu alespon trosku vyzna, budte si jist, ze nikdo nenajde
nic v zadnem logu. Takze nevim nevim, zda tudy vede cesticka ke SKUTECNEMU
odesilateli toho mailu...
  S pozdravem Pavel Troller