Tak kdopak nam to poslal tenhle mail :-) ?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Prosinec 25 21:30:45 CET 2008

Vzhledem k tomu, ze na r5cz140.net.upc.cz [86.49.115.140] neni zadny web nebo
neco podobneho, bezny smrtelnik tezko zjisti, kdo za tim stoji, ale byt
odtamtud spachan nejaky terstny cin, ma policie adresu a jmeno, na ktere je
to pripojeni psane behem jednoho telefonatu na UPC :-)

Jakub Serych