Tak kdopak nam to poslal tenhle mail :-) ?

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Prosinec 25 21:59:54 CET 2008

Pokud by byla spachan trestny cin tak jsou pani policajti stejne
namydleni (museli by to dokazat, ze ktereho PC a hlavne kdo u toho PC to
spachal)
Uz vidim jak UPC maji vsechny klienty na verejne ajpine ;-) beztak je za
tim dalsi stovka uzivatelu .
LK