Mini ITX - Intel D201GLY vs. Linux

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 25 18:37:17 CET 2008

Diky za navedeni.

Zda se, ze je nainstalovany.

Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold
| Status=Not/Installed/Config-f/Unpacked/Failed-cfg/Half-inst/t-aWait/T-pend
|/ Err?=(none)/Hold/Reinst-required/X=both-problems (Status,Err:
uppercase=bad)
+++-==============-==============-============================================
ii  xserver-xorg-v 1:0.9.3-6

Navic jsem ho nasel ve spravci balicku a je  oznacen zelenym ctvereckem
(nainstalovano). Takze potud snad je to v poradku. Zajimave je, ze
uvodni obrazovka pri bootovani je OK. Tedy ma normalni rozliseni a
neobsahuje rusive artefakty. Pak se bootovani prerusi hlaskou, ze
pouzije nizke rozliseni a ovladac VESA generic. Je tam moznost ho
zmenit, ale zadny (ani SIS) neprojde uspesne testem.

Na nekolika forech se problemy s touto deskou resily.
Zakladni rada bylo prave zkopirovat ovladac ze stranek Intelu do
/drivers/. To fungovalo u starsi verze pul roku.
Dalsi rady byly editovat xorg.conf. To mi nepomohlo. Jednak je tam
upozorneni:
# Automatically generated by [ISaX] (8.1)
# PLEASE DO NOT EDIT THIS FILE!
a navic to asi nabiha v nejakem nouzovem rezimu.
Dalsi rady jsou prekompilovat ovladac. Tam ale neni uveden postup tak
polopaticky, abych ho pochopil.

Zdenek