Co se starym HDD

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Prosinec 19 19:57:17 CET 2008

To se podařilo z toho pytlíku dostat všechen vzduch? Nebo je plošňák
zalakovaný, takže kondenzace neuškodí (co konektory)?

K původnímu dotazu: Může to být rámeček, taky tu mám jednoho takovýho
krypla. Tři roky dostával poměrně zabrat, přes USB už ho ani nenajdu, po
restartu se chová disk pokaždé jinak. Tak jsem to rozebral, zkusil disk
přímo na kšandu a bez problémů jede.