Co se starym HDD

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Čtvrtek Prosinec 18 21:06:15 CET 2008

Pokud se mi dostane podobne postižený disk do ruk, zkouším metodu chlazení.

Disk vezrnu do lednice zabalený v pytlíku s nasazenými kabely (abych nemusel
otvírat pytlík), po schlazení ho dám mezi 2 kartony chlazeného mléka (džusu a
pod).

Přiznám se že netuším jakým mechanizmem to funguje, ale takhle sem mi povbedlo
dostat data z 80% disků za tepla totálně nečitelných.

Petr Zapadlo