Co se starym HDD

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 18 16:44:06 CET 2008

2008/12/18 iko <iko@kamarad.cz>:
> Ak klepal, tak je mozne ze sa nevedel nakalibrovat. Asi dlho nevydrzi.
> Kolega mi raz doniesol, ci nepojde nejak vytiahnut obsah, disk, ktory
> klepal. Nechal som ho klepat cely den a nepomohlo.

Jednou jsem zachraňoval data z nějakýho prehistorickýho disku (tak
200MB). Někdy se chyt, někdy ne. Jak se chyt, zkusil jsem kopírovat
data - data se kopírovaly docela ochotně, ale že to bylo hodně souborů
(a malejch), tak to strašně hrabalo a nebralo to konce. Měl jsem
strach, aby ten disk tak dlouho vydržel, tak jsem kopírování přerušil
a spustil smartdrive (kopíroval jsem to v DOSu) a disk už se pak
nerozeběh :-\ Ale většinu dat jsem stejně už zkopíroval včetně těch
důležitejch (nějakej účetní program).

Poučení pro příště - dokud to kopíruje, tak na to nesahat i kdyby to
trvalo tejden ;)

P.K.