OT: Tablet - pracujete s nim nekdo?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 16 14:20:17 CET 2008

Tak jsem to zmeril a mys mam nastavenu tak, ze pres cely monitor to mam
8cm (vodorovne).

Toho relativne velkeho rozkmitu jsem si vedom, ale pokud jsem studoval
ty navody tak lze pro rezim mysi si plochu omezit - pak se pramapuje
plocha monitoru na tohle vybrane pole.

Misto na stole mi nevadi - jak jsem psal tak mam trvale pred sebou
plochu na A4ku.

Radek Vicek