OT: Tablet - pracujete s nim nekdo?

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Prosinec 16 18:41:19 CET 2008

Jestli je problem jen s bolesti zapesti, tak se mi osvedcil takovy
gelovy polstarek. Puvodni urceni mel na ohrivani rukou. Ruka se do nej
zabori a nikde se nedotyka niceho tvrdeho.

Sofistikovanejsi reseni jsem nedavno videl v PE. Ruzne "taky mysi",
treba tvar pera (i bezdrat), ktere se prirozeneji drzi v ruce. Nebo na
DX jsem nasel mys, ktera se poutkem navlekne na prst a vlastne se s tim
ukazuje po stole.

Zdenek