OT: Tablet - pracujete s nim nekdo?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Prosinec 16 14:11:04 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 16.12.2008 od RV:

> No ale na te male plose budu muset kreslit strasne blechy ne? Navic
> kdyz budu nahrubo potrebovat prekreslit nejakej vykres tak se mi to
> tam nevejde. Ten 6x11" uz je slusny rozmer.

Zalezi na tom, co hodlas kreslit. Jestli nahaty baby, tak potrebujes
velky tablet, das si ho na klin a malujes. Pokud s tim chces
manipulovat hlavne jako nahradu s mysi a obcas neco nacrtnout, staci
ti bohate maly. Ze dvou duvodu. Za prve zabere na stole malo mista. Za
druhe, nevim jak ty, ale ja mam mys nastavenou na maly rozkmit, tj.
asi 2 cm z jedne strany obrazovky na druhou stranu. Abych nemusel
rejdit po pulce stolu. Takze kdyz budes mit velky tablet, bude se ti
pocitac hur ovladat a budes mit misto bolaveho zapesti pro zmenu
tenisovy loket :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem