MICROVIA

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Prosinec 7 12:43:08 CET 2008

nemam nic k veci, ale len aby sa nezabudlo :-) Myslim ze priemery
0.3-0.5mm sa povazuju v sucasnosti za standardne, robi to uz kazdy druhy
vyrobca pcb.
Ked sa kazdy pyta naco je to vsetko dobre tak tu je dalsi priklad - CERN
sa tiez podielal na vyvoji technologie microvias, vyvinuli chemicku
technologiu ktorou sa taketo diery daju vyrabat vyrazne lacnejsie ako
'klasickymi' technologiami. Mozete ist na vasom plosaku az na priemer
nejakych 30um :-)
http://www.techtra.pl/microvia/a.jpg
http://technologytransfer.web.cern.ch/TechnologyTransfer/en/Technology/Microvias.html
http://www.emsnow.com/newsarchives/archivedetails.cfm?ID=3810