MICROVIA

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Prosinec 7 11:44:43 CET 2008

Hezký den
Prokovy o průměru díry 0.15mm nám dělali v CUBE.cz
Ale to jsou ještě normální prokovy, microvia jsem nikdy nepoužil, stejně tak
byly všechny zkrz celou desku a ne blind ani burried.
Možná že by mi u jedné desky s ARMem v BGA pouzdru pomohly, ale díky strachu z
neznámého jsem je raději nepoužil, snad příště, ale budu si muset nastudovat
záludnosti té technologie. To platí jak pro microvia, tak pro blind and
burried.

Jakub Ladman