Ked Maxim nie je Maxim, alebo Je toto normalne?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Prosinec 2 11:10:38 CET 2008

Od urcite velikosti to zrejme jinak nejde, protoze asi neni jina
obrana proti ruznym strasne dulezitym reditelum kteri by hrave
zahltili ostatni oddeleni svymi nesmysly a trvalo by leta nez by je
nekdo vypakoval. Ale nemelo by se to prehanet, zazil jsem firmu kde si
divize navzajem uctovaly i patentove poplatky a dopadalo to tak, ze
jedna divize neco znovu vymyslela jinak protoze jina divize to
mela uz patentovane :-)

Ales Prochaska