Ked Maxim nie je Maxim, alebo Je toto normalne?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Prosinec 2 12:03:00 CET 2008

Tento system tusim zavedl Bata.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Tuesday, December 02, 2008 9:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ked Maxim nie je Maxim, alebo Je toto normalne?

Takhle to funguje bezne. Firma Bosch takhle take funguje (mozna tu nekdo
od nich je). Jednotliva oddeleni i v ramci jedne haly si mezi sebou
normalne uctuji hodiny a material. Nedokazu rict na kolik to je
prinosem, ale na druhou stranu u velkych korporaci to muze mit smysl.

Dokonce myslim, ze nabidka/poptavka je porovnavana i s verejnou
nabidkou. Podle toho se zadavatel rozhodne zda to zada externe nebo
vlastnimu oddeleni.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3656 (20081202)

http://www.eset.cz