Ked Maxim nie je Maxim, alebo Je toto normalne?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Prosinec 2 09:29:35 CET 2008

ano takto to funguje aj u nas, akurat oficialne sa neporovnava cena vo
vnutri a vonku a na niektore servisy je tu viacmenej monopol. Takze
clovek za navrh dosky zaplati tolko ze sa mu oci pretocia okolo 6 krat,
ale uz som si zvykol a snazim sa nerozculovat.
To iste plati o tolko spominanom francuzskom robotnikovi. Robia pre
externu firmu (sice ti isti ludia uz 20 rokov) a bez objednavky ktora
ide cez nasho koordinatora, ich koordinatorovi a az ten povie cloveku ze
ma zacat pracovat nepohnu ani prostom....