Nabidka prace

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Srpen 30 23:25:12 CEST 2008

Jednou jsem pokladal takovou otazku:

"Co bys delal, kdyby jsi vyhral velikou sumu penez?"

-spousta lidi chtelo vedet kolik, tak jsem uvadel "treba 500 miliard"

Dostaval jsem dakove prostoduche odpovedi jako koupil bych si barak,
auto atd. pak bych cestoval atd..... ale ja rikam: "Me zajima, co by jsi
delal?"

:-D

malokdo vlastne pochopil, ze zijeme prave pro tu cestu zivotem a
vysledek je vzdy stejny, jen zalezi, jakou truhlu si zaplatime :-)