Re: Nabidka prace

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Srpen 31 08:09:48 CEST 2008

Na jednoduchou otazku jednoducha odpoved:
Az to nastane tak to budu resit (nebo zamestnam nekoho, kdo to vyresi za mne:-)

O tomhle udajne mluvil T.G. Masaryk, pry v detstvi si s kamarady povidali co by
kdo delal kdyby byl kralem. Jeden by si stoupnul na hnuj a praskal bicem.

S tim hledanim zamestnani to neni jednoduche.
Treba kdyz se hleda neco pres personalni agenturu, tak obvykle nabizeji
pracovni misto pro jejich vyznamneho klienta a neuvedou ktereho,
pripadny zajemce nevi kde, pro koho a co by mel delat a pres personalistu
agentury neprojde.
A firmy take nekdy nevedi jestli vlasne nekoho potrebuji, jednou jsem se zajimal
o nabizene misto, v te firme se kroutili jako zizala na hacku ze nevedi, ze to musi
rozhodnout magor - eee manager - a ten je sluzebne v zahranici a kdyz to trvalo
dele tak jsem se primo zeptal jestli skutecne nekoho potrebuji. Pry ne a inzerat
si dali kdyby se nahodou prihlasil nekdo od konkurence a prinesl si s sebou
balik objednavek.