Nabidka prace

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Srpen 30 23:14:07 CEST 2008

Problém bude v tom, že si tady ještě nikdo nedovede představit, že by někdo
chtěl dělat prakticky zadarmo. Buď lidi tolik peněz nemají nebo je mají, ale
pořád dělají, respektive představa lidí "bez peněz" je, že buď děláš velký
prachy a makáš do roztrhání těla nebo se už válíš někde na Seychelách a
naopak neděláš nic, nic mezi tím neexistuje...